Профілактичні роботи проводяться за рахунок споживача і складаються з:

За домовленістю з АСЦ Ви можете скористатись послугами їх спеціалістів, які виконають всі необхідні роботи. При залученні спеціалістів АСЦ, дані з установки (підключення) повинні бути занесені в гарантійний талон. Ви можете також залучити для встановлення та підключення техніки «Quartz» будь-яких інших кваліфікованих спеціалістів чи зробити це самостійно. Однак виробник не несе відповідальність за недоліки виробу та завдані збитки, що сталися внаслідок неправильного встановлення та підключення.

  • Зняття накипу з нагрівального елемента. У моделях із захищеним нагрівальним елементом – із зовнішньої сторони захисної колби.
  • Зняття накипу з баку.
  • Заміна магнієвого аноду.

Гарантійне обслуговування здійснюється за умови надання гарантійного талону з коректно і чітко заповненими даними, а також при наявності документу, що підтверджує купівлю. В гарантійному талоні мають бути зазначені наступні дані:

  • модель та серійний номер обладнання;
  • назва та адреса торгівельної організації;
  • дата продажу;
  • підпис продавця і печатка;
  • дані про підключення (установку), якщо установку проводив АСЦ;

Гарантія не розповсюджується: на заміну пластмасових частин приладу. Гарантійний ремонт здійснюється при дотриманні вказаних правил виключно авторизованими сервісними центрами (АСЦ) безкоштовно.

Гарантійне обслуговування не здійснюється в наступних випадках:

  • недотримання правил експлуатації, зберігання, транспортування;
  • недотримання правил установки (підключення), що вказані в інструкції з експлуатації;
  • ремонту, втручання в конструкцію приладу особами та організаціями, що не є АСЦ;
  • механічних пошкоджень, наслідків хімічної дії, неправильного догляду за технікою;
  • підключення до мереж електро-, водо- постачання з невідповідними стандартам параметрами;
  • непроведення щорічного технічного огляду з заміною аноду;
  • пошкодження внаслідок дії складних кліматичних умов при експлуатації, зберіганні, транспортуванні.

Гарантійне обслуговування не розповсюджується на роботи, вказані в Інструкції, по догляду, заміні витратних матеріалів, а також на витратні матеріали.

Установка (підключення)

За домовленістю з АСЦ Ви можете скористатись послугами їх спеціалістів, які виконають всі необхідні роботи. При залученні спеціалістів АСЦ, дані з установки (підключення) повинні бути занесені в гарантійний талон. Ви можете також залучити для встановлення та підключення техніки «Quartz» будь-яких інших кваліфікованих спеціалістів чи зробити це самостійно. Однак виробник не несе відповідальність за недоліки виробу та завдані збитки, що сталися внаслідок неправильного встановлення та підключення.

Увага! Для безпечного використання всі прилади «Quartz» повинні бути обов’язково заземлені. Незаземлені прилади є потенційно небезпечними для використання. Виробник не несе відповідальності за матеріальні збитки чи шкоду здоров'ю, одержані внаслідок недотримання норм установки (підключення).

З метою підвищення якості сервісного обслуговування Ви можете звертатися за телефоном інформаційної лінії Представництва компанії Thermex в Україні:

Новини

Quartz Linder - Стильний плаский універсальний водонагрівач з "сухим" теном за доступною ціною вже в продажу!
Новинка! Quartz Eris - плаский водонагрівач з "сухим" ТЕНом та стильним дизайном доступний до замовлень!
Серія Bim, Серія Solid, Серія Vallon в наявності
Breta – Новинка на ринку – підлоговий водонагрівач, що дарує затишок!
Новинка 2025! Водонагрівачі серії Bern від Quartz вже у продажу!
Всі новини